CV








CV


მაია გელაშვილი                                                         სურათი შეიცავს ტანსაცმელი, ადამიანი, კედელი, ტექსტი

აღწერილობა ავტომატურად გენერირებულია

ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი

მისამართი: თბილისი, გ. ჩიტაიას 37;

ტელ:577338120;

ელფოსტა: maiagelashvili120@gmail.com

სამუშაო გამოცდილება

სსიპ ქალაქ თბილისის №29 საჯარო სკოლა

 

2005 წლის  სექტემბერიდან  — დღემდე

უფლება-მოვალეობა

·       ქართული ენისა და ლიტერატურის  პედაგოგობა

·      საგანმანათლებლო აქტივობების ჩატარება

·       კურიკულუმის  შედგენა და ანალიზი

·       სასწავლო სესიების ჩატარება დამტკიცებული გეგმის მიხედვით

·       ტესტების შემუშავება და ჩატარება

·       საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება, მათ შორის ელექტრონული ფორმით

·       შეფასების კრიტერიუმების შემუშავება და დანერგვა სკოლაში

·       კონფერენციების ორგანიზება და ბლოგის წარმოება

·       ფასილიტატორობა

·       შეფასებისს ჯგუფის წევრობა

 

შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი

2009 წლიდან  2022 წლამდე

უფლება-მოვალეობა

·       აბიტურიენტთა ნაშრომების  (თხზულებების) გასწორება

·       აბიტურიენტთა ნაშრომების  (ტესტების) გასწორება

·       მასწავლებელთა სასერთიფიკაციო გამოცდის ნაშრომების გასწაორება

 

 

მიღწევები:

  • სასერთიფიკაციო გამოცდა  - 2010 წელი
  • ინგლისურისა და კომპიუტერის გამოცდა -2011 წელი
  • უფროსი მასწავლებელი -2015 წელი
  • წამყვანი მასწავლებელი- 2019 წელი
  • მენტორი მასწავლებელი -  2022 წელი
  • საერთაშორისო კონფერენციების მონაწილე
  • მაიკროსოფტის ფორუმის ფინალისტი
  • მასწავლებელთა პირველი და მეორე სარაიონო კონფერენციის მონაწილე
  • სხვადასხვა სასწავლო პროექტის ორგანიზატორი

განათლება

თბილისის ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

 

1995-2000

ფილოლოგიის ფაკულტეტი  - მაგისტრი

სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

2016-2019

ფილოლოგიის დოქტორი

 

 

 

ტრენინგები

2004 წელს - წერა კითხვა კრიტიკული აზროვნებისათვის;

 2008 წელსპორტფოლიოს დაგეგმვისა და შეფასების დანერგვა

2010 წელს - აქტიური სწავლა  და კრიტიკული აზროვნება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში   (პროფესიული ცოდნა და უნარ ჩვევები)

2011წელს -ინგლისური ენა (მერია)

 2012წელს -ფსიქოლოგიის კურსი (მასწავლებლის სახლი)  2012წელს- პროექტის დაგეგმვა,კვლევის ჩატარება(მასწავლებლის სახლი)

მაიკროსოფტის მიერ ორგანიზებული ფორუმი

intel

• kahoot

• edmodo

• learningapps.org

• ტესტის შექმნა და ადაპტაცია- PMC

• „შეფასების ინსტრუმენტები და უკუკავშირის სტრატეგიები“

• etwinning :

ენები

ქართული

რუსული  C1

ინგლისური  B1

უნარები

·  კლასის მართვა

·  ტესტების შედგენა

·  ტესტირების ორგანიზება

·  შეფასება და ანალიზი

·  საქმის ეტიკეტის დაცვა

·  ოლიმპიადისთვის მზადება

· ეროვნული გამოცდებისთვის მზადება

 

                                                                             ქალაქ  თბილისის №29  საჯარო სკოლის
                                                                     ქართული ენისა და ლიტერატურის
                                                        პედაგიოგ მაია გელაშვილის

სამუშაო გეგმა:


        2011-2012  სასწავლო  წელი
1.      სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.      ანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებიმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითად და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება  (25 საათი/0,5 კრედიტი;)
3.    ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული სხვა ქვეყნის შესაბამისი სამსახურების მიერმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითადი და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება(25 საათი/0,5 კრედიტი)
4.    საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარებიმონაწილეობის მიღება ( 0,5 კრედიტი )


2012 -2013 სასწავლო წელი

1.      სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.       კანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებში მონაწილეობა;(25 საათი/0,5 კრედიტი;)
3.       საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარები მომხსენებლად მონაწილეობის მიღება;(1 კრედიტი)
4.       საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარები მონაწილეობის მიღება; ( 0,5 კრედიტი)
5.       პროფესიული სტაჟირების გავლასაგნობრივი კომპეტენციის, გამოცდილების შეძენა/გაზიარების მიზნით; (25 საათი – 1 კრედიტი )
6.       საგანმანათლებლო, პროფესიული, პედაგოგიური თემატიკის მქონე საგანმანათლებლო - პედაგოგიურ  ჟურნალგაზეთში გამოქვეყნებული კადემიური სახის სტატია;(7 წლის მანძილზე სულ მცირე 3 სტატია– 2 კრედიტი;)
7.       მენტორ-მასწავლებლად მუშაობა;   (1 კრედიტი წელიწადში)
8.      სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობასპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე მოსწავლეთათვის ადეკვატური სასწავლო გეგმის, ჯგუფური და ინდივიდუალური საკლასო/სასკოლო აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელება( 2 კრედიტი )
9.       საგნობრივ კათედრაზე აქტივობებისხვა საგნის მასწავლებელთან /მასწავლებლებთან  ერთად  ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება;  (3 გაკვეთილი – 1 კრედიტი)



2013-2014  სასწავლო  წელი

1.    სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.    ანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებიმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითად და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება  (25 საათი/0,5 კრედიტი;)
3.      ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული სხვა ქვეყნის შესაბამისი სამსახურების მიერმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითადი და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება(25 საათი/0,5 კრედიტი)
4.    საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარებიმონაწილეობის მიღება ( 0,5 კრედიტი )
5.    საგანმანათლებლო, პროფესიული, პედაგოგიური თემატიკის მქონე საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ ჟურნალგაზეთში გამოქვეყნებული აკადემიური სახის სტატია ( 2 კრედიტი)
6.       მენტორ-მასწავლებლად მუშაობა;(1 კრედიტი წელიწადში)
7.       საგნობრივ კათედრაზე აქტივობებისხვა საგნის მასწავლებელთან /                მასწავლებლებთან  ერთად  ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმვა და ჩატარება;        (3 გაკვეთილი – 1 კრედიტ                                                                      
8.   მასწავლებლის მოსწავლეთა გამარჯვება მოსწავლეთა ეროვნულ ოლიმპიადებში;                            (3 გამარჯვება, ინდივიდუალური/გუნდური, – 1 კრედიტი;)


2014-2015 სასწავლი წელი

1.      სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობასპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროებების მქონე მოსწავლეთათვის ადეკვატური სასწავლო გეგმის, ჯგუფური და ინდივიდუალური საკლასო/სასკოლო აქტივობების დაგეგმვა და განხორციელება(2 კრედიტი)
2.    სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
3.    ანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებიმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითად და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება  (25 საათი/0,5 კრედიტი;)
4.    ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული სხვა ქვეყნის შესაბამისი სამსახურების მიერმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითადი და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება(25 საათი/0,5 კრედიტი)
5.    საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარებიმონაწილეობის მიღება(0,5 კრედიტი )

2015-2016 სასწავლო წელი


5.      სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
6.    ანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებიმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითად და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება  (25 საათი/0,5 კრედიტი;)
7.    ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული სხვა ქვეყნის შესაბამისი სამსახურების მიერმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითადი და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება(25 საათი/0,5 კრედიტი)
8.    საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარებიმონაწილეობის მიღება0,5 კრედიტი

2016-2017 სასწავლო წელი
1.    სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.      ანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებიმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითად და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება  (25 საათი/0,5 კრედიტი;)
3.    ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული სხვა ქვეყნის შესაბამისი სამსახურების მიერმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითადი და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება(25 საათი/0,5 კრედიტი)
4.    საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარებიმონაწილეობის მიღება (0,5 კრედიტი )
5.    საგანმანათლებლო, პროფესიული, პედაგოგიური თემატიკის მქონე საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ ჟურნალგაზეთში გამოქვეყნებული აკადემიური სახის სტატია(2 კრედიტი)

2117 -2018 სასწავლო წელი

1.      სამინისტროსა და ცენტრის ორგანიზებით განხორციელებულ ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.      ანონმდებლობით განსაზღვრული წესით აკრედიტებული ტრენინგ-პროგრამებიმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითად და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება  (25 საათი/0,5 კრედიტი;)
3.      ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული სხვა ქვეყნის შესაბამისი სამსახურების მიერმასწავლებლის პროფესიული სტანდარტის ძირითადი და საგნობრივი ნაწილით გათვალისწინებული კომპეტენციების განვითარება (25 საათი/0,5 კრედიტი)
4.    საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარებიმონაწილეობის მიღება(0,5 კრედიტი )
5.    საგანმანათლებლო, პროფესიული, პედაგოგიური თემატიკის მქონე საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ ჟურნალგაზეთში გამოქვეყნებული აკადემიური სახის სტატია (2 კრედიტი)


მაია გელაშვილი
02.11.2011
 

 

              

 

                                          

                                                                

Комментариев нет: