CV
მაია გელაშვილი

ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი
მისამართი: თბილისი,
გ. ჩიტაიას 37;
ტელ:577338120;
ელფოსტა: maiagelashvili120@gmail.com
სამუშაო
გამოცდილება
სსიპ ქალაქ თბილისის №29 საჯარო
სკოლა
2005 წლის სექტემბერიდან — დღემდე
უფლება-მოვალეობა
·
ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგობა
·
საგანმანათლებლო აქტივობების ჩატარება
· კურიკულუმის შედგენა და ანალიზი
· სასწავლო სესიების ჩატარება დამტკიცებული გეგმის მიხედვით
· ტესტების შემუშავება და
ჩატარება
· საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება, მათ შორის ელექტრონული ფორმით
· შეფასების კრიტერიუმების
შემუშავება და დანერგვა სკოლაში
· კონფერენციების ორგანიზება და
ბლოგის წარმოება
· ფასილიტატორობა
· შეფასებისს ჯგუფის წევრობა
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი
2009 წლიდან 2022 წლამდე
უფლება-მოვალეობა
· აბიტურიენტთა ნაშრომების (თხზულებების) გასწორება
· აბიტურიენტთა
ნაშრომების (ტესტების) გასწორება
· მასწავლებელთა
სასერთიფიკაციო გამოცდის ნაშრომების გასწაორება
მიღწევები:
- სასერთიფიკაციო
გამოცდა - 2010 წელი
- ინგლისურისა
და კომპიუტერის გამოცდა -2011 წელი
- უფროსი
მასწავლებელი -2015 წელი
- წამყვანი
მასწავლებელი- 2019 წელი
- მენტორი
მასწავლებელი - 2022 წელი
- საერთაშორისო
კონფერენციების მონაწილე
- მაიკროსოფტის
ფორუმის ფინალისტი
- მასწავლებელთა
პირველი და მეორე სარაიონო კონფერენციის მონაწილე
- სხვადასხვა
სასწავლო პროექტის ორგანიზატორი
განათლება
თბილისის ივანე ჯავახიშვილის
სახელმწიფო უნივერსიტეტი
1995-2000
ფილოლოგიის
ფაკულტეტი - მაგისტრი
სოხუმის
სახელმწიფო უნივერსიტეტი
2016-2019
ფილოლოგიის
დოქტორი
ტრენინგები
2004 წელს - ”წერა კითხვა კრიტიკული აზროვნებისათვის”;
2008 წელს -
პორტფოლიოს დაგეგმვისა და შეფასების დანერგვა
2010 წელს - ”აქტიური სწავლა
და კრიტიკული აზროვნება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში”
(პროფესიული ცოდნა და უნარ ჩვევები)
2011წელს -ინგლისური ენა (მერია)
2012წელს -ფსიქოლოგიის კურსი (მასწავლებლის სახლი)
2012წელს- პროექტის დაგეგმვა,კვლევის ჩატარება(მასწავლებლის სახლი)
მაიკროსოფტის მიერ ორგანიზებული ფორუმი
intel
• kahoot
• edmodo
• learningapps.org
• ტესტის შექმნა და ადაპტაცია- PMC
• „შეფასების ინსტრუმენტები და უკუკავშირის
სტრატეგიები“
• etwinning :
ენები
ქართული
რუსული C1
ინგლისური B1
უნარები
· კლასის მართვა
· ტესტების შედგენა
· ტესტირების ორგანიზება
· შეფასება და ანალიზი
· საქმის ეტიკეტის დაცვა
· ოლიმპიადისთვის მზადება
· ეროვნული
გამოცდებისთვის მზადება
ქალაქ თბილისის №29 საჯარო სკოლის
ქართული ენისა და ლიტერატურის
პედაგიოგ მაია გელაშვილის
სამუშაო გეგმა:
2011-2012 სასწავლო წელი
2.
კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამები
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითად
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
(25
საათი/0,5 კრედიტი;)
3.
ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული
სხვა
ქვეყნის
შესაბამისი
სამსახურების
მიერ
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითადი
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
– (25 საათი/0,5 კრედიტი)
4.
საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარები
– მონაწილეობის
მიღება
–( 0,5 კრედიტი
)
2012 -2013 სასწავლო წელი
1.
სამინისტროსა და ცენტრის
ორგანიზებით
განხორციელებულ
ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2. კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამებში მონაწილეობა;(25 საათი/0,5
კრედიტი;)
3. საგანმანათლებლო
კონფერენციები,
სემინარები – მომხსენებლად მონაწილეობის მიღება;(1
კრედიტი)
4.
საგანმანათლებლო კონფერენციები, სემინარები – მონაწილეობის მიღება; ( 0,5 კრედიტი)
5. პროფესიული
სტაჟირების
გავლა
– საგნობრივი
კომპეტენციის,
გამოცდილების
შეძენა/გაზიარების
მიზნით; (25
საათი – 1 კრედიტი
)
6. საგანმანათლებლო,
პროფესიული,
პედაგოგიური
თემატიკის
მქონე
საგანმანათლებლო - პედაგოგიურ ჟურნალ
– გაზეთში
გამოქვეყნებული
ა კადემიური სახის სტატია;(7 წლის მანძილზე
სულ მცირე
3 სტატია– 2 კრედიტი;)
7. მენტორ-მასწავლებლად
მუშაობა; (1 კრედიტი
წელიწადში)
8.
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა – სპეციალური
საგანმანათლებლო
საჭიროებების
მქონე
მოსწავლეთათვის
ადეკვატური
სასწავლო
გეგმის,
ჯგუფური
და
ინდივიდუალური
საკლასო/სასკოლო
აქტივობების
დაგეგმვა
და
განხორციელება
–( 2 კრედიტი )
9.
საგნობრივ კათედრაზე აქტივობები – სხვა საგნის
მასწავლებელთან /მასწავლებლებთან ერთად ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმვა
და
ჩატარება; (3 გაკვეთილი – 1 კრედიტი)
2013-2014 სასწავლო
წელი
1.
სამინისტროსა და ცენტრის
ორგანიზებით
განხორციელებულ
ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.
კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამები
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითად
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება (25
საათი/0,5 კრედიტი;)
3.
ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული
სხვა
ქვეყნის
შესაბამისი
სამსახურების
მიერ
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითადი
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
– (25 საათი/0,5 კრედიტი)
4. საგანმანათლებლო
კონფერენციები,
სემინარები
– მონაწილეობის
მიღება
–( 0,5 კრედიტი
)
5. საგანმანათლებლო,
პროფესიული,
პედაგოგიური
თემატიკის
მქონე
საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ
ჟურნალ
– გაზეთში
გამოქვეყნებული
აკადემიური
სახის
სტატია
–( 2 კრედიტი)
6. მენტორ-მასწავლებლად
მუშაობა;(1
კრედიტი წელიწადში)
7. საგნობრივ
კათედრაზე
აქტივობები
– სხვა
საგნის
მასწავლებელთან / მასწავლებლებთან ერთად ინტეგრირებული
გაკვეთილის
დაგეგმვა
და
ჩატარება; (3
გაკვეთილი – 1 კრედიტი
8. მასწავლებლის
მოსწავლეთა
გამარჯვება
მოსწავლეთა
ეროვნულ
ოლიმპიადებში; (3 გამარჯვება,
ინდივიდუალური/გუნდური,
– 1 კრედიტი;)
2014-2015 სასწავლი წელი
1.
სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა – სპეციალური
საგანმანათლებლო
საჭიროებების
მქონე
მოსწავლეთათვის
ადეკვატური
სასწავლო
გეგმის,
ჯგუფური
და
ინდივიდუალური
საკლასო/სასკოლო
აქტივობების
დაგეგმვა
და
განხორციელება
– (2 კრედიტი)
2.
სამინისტროსა და ცენტრის
ორგანიზებით
განხორციელებულ
ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
3.
კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამები
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითად
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება (25
საათი/0,5 კრედიტი;)
4.
ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული
სხვა
ქვეყნის
შესაბამისი
სამსახურების
მიერ
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითადი
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
– (25 საათი/0,5 კრედიტი)
5. საგანმანათლებლო
კონფერენციები,
სემინარები
– მონაწილეობის
მიღება
– (0,5 კრედიტი )
2015-2016 სასწავლო წელი
5.
სამინისტროსა და ცენტრის
ორგანიზებით
განხორციელებულ
ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
6.
კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამები
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითად
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება (25
საათი/0,5 კრედიტი;)
7.
ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული
სხვა
ქვეყნის
შესაბამისი
სამსახურების
მიერ
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითადი
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
– (25 საათი/0,5 კრედიტი)
8. საგანმანათლებლო
კონფერენციები,
სემინარები
– მონაწილეობის
მიღება
– 0,5 კრედიტი
2016-2017 სასწავლო წელი
1.
სამინისტროსა და ცენტრის
ორგანიზებით
განხორციელებულ
ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.
კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამები
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითად
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება (25
საათი/0,5 კრედიტი;)
3.
ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული
სხვა
ქვეყნის
შესაბამისი
სამსახურების
მიერ
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითადი
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
– (25 საათი/0,5 კრედიტი)
4. საგანმანათლებლო
კონფერენციები,
სემინარები
– მონაწილეობის
მიღება
– (0,5 კრედიტი
)
5. საგანმანათლებლო,
პროფესიული,
პედაგოგიური
თემატიკის
მქონე
საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ
ჟურნალ
– გაზეთში
გამოქვეყნებული
აკადემიური
სახის
სტატია
–(2 კრედიტი)
2117 -2018 სასწავლო წელი
1.
სამინისტროსა და ცენტრის
ორგანიზებით
განხორციელებულ
ტრენინგზე დასწრება; (25 საათი/1კრედიტი)
2.
კანონმდებლობით
განსაზღვრული
წესით
აკრედიტებული
ტრენინგ-პროგრამები
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითად
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება (25
საათი/0,5 კრედიტი;)
3.
ტრენინგ-პროგრამები აღიარებული საერთაშორისო ორგანიზაციების ან აკრედიტებული
სხვა
ქვეყნის
შესაბამისი
სამსახურების
მიერ
– მასწავლებლის
პროფესიული
სტანდარტის
ძირითადი
და
საგნობრივი
ნაწილით
გათვალისწინებული
კომპეტენციების
განვითარება
– (25 საათი/0,5
კრედიტი)
4. საგანმანათლებლო
კონფერენციები,
სემინარები
– მონაწილეობის
მიღება
– (0,5 კრედიტი )
5. საგანმანათლებლო,
პროფესიული,
პედაგოგიური
თემატიკის
მქონე
საგანმანათლებლო-პედაგოგიურ
ჟურნალ
– გაზეთში
გამოქვეყნებული
აკადემიური
სახის
სტატია
– (2 კრედიტი)
მაია გელაშვილი
02.11.2011
მაია გელაშვილი

ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი
მისამართი: თბილისი,
გ. ჩიტაიას 37;
ტელ:577338120;
ელფოსტა: maiagelashvili120@gmail.com
სამუშაო
გამოცდილება
სსიპ ქალაქ თბილისის №29 საჯარო
სკოლა
2005 წლის სექტემბერიდან — დღემდე
უფლება-მოვალეობა
·
ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგობა
·
საგანმანათლებლო აქტივობების ჩატარება
· კურიკულუმის შედგენა და ანალიზი
· სასწავლო სესიების ჩატარება დამტკიცებული გეგმის მიხედვით
· ტესტების შემუშავება და
ჩატარება
· საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება, მათ შორის ელექტრონული ფორმით
· შეფასების კრიტერიუმების
შემუშავება და დანერგვა სკოლაში
· კონფერენციების ორგანიზება და
ბლოგის წარმოება
· ფასილიტატორობა
· შეფასებისს ჯგუფის წევრობა
შეფასებისა და გამოცდების ეროვნული ცენტრი
2009 წლიდან 2022 წლამდე
უფლება-მოვალეობა
· აბიტურიენტთა ნაშრომების (თხზულებების) გასწორება
· აბიტურიენტთა
ნაშრომების (ტესტების) გასწორება
· მასწავლებელთა
სასერთიფიკაციო გამოცდის ნაშრომების გასწაორება
მიღწევები:
- სასერთიფიკაციო
გამოცდა - 2010 წელი
- ინგლისურისა
და კომპიუტერის გამოცდა -2011 წელი
- უფროსი
მასწავლებელი -2015 წელი
- წამყვანი
მასწავლებელი- 2019 წელი
- მენტორი
მასწავლებელი - 2022 წელი
- საერთაშორისო
კონფერენციების მონაწილე
- მაიკროსოფტის
ფორუმის ფინალისტი
- მასწავლებელთა
პირველი და მეორე სარაიონო კონფერენციის მონაწილე
- სხვადასხვა
სასწავლო პროექტის ორგანიზატორი
განათლება
თბილისის ივანე ჯავახიშვილის
სახელმწიფო უნივერსიტეტი
1995-2000
ფილოლოგიის
ფაკულტეტი - მაგისტრი
სოხუმის
სახელმწიფო უნივერსიტეტი
2016-2019
ფილოლოგიის
დოქტორი
ტრენინგები
2004 წელს - ”წერა კითხვა კრიტიკული აზროვნებისათვის”;
2008 წელს -
პორტფოლიოს დაგეგმვისა და შეფასების დანერგვა
2010 წელს - ”აქტიური სწავლა
და კრიტიკული აზროვნება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში”
(პროფესიული ცოდნა და უნარ ჩვევები)
2011წელს -ინგლისური ენა (მერია)
2012წელს -ფსიქოლოგიის კურსი (მასწავლებლის სახლი)
2012წელს- პროექტის დაგეგმვა,კვლევის ჩატარება(მასწავლებლის სახლი)
მაიკროსოფტის მიერ ორგანიზებული ფორუმი
intel
• kahoot
• edmodo
• learningapps.org
• ტესტის შექმნა და ადაპტაცია- PMC
• „შეფასების ინსტრუმენტები და უკუკავშირის
სტრატეგიები“
• etwinning :
ენები
ქართული
რუსული C1
ინგლისური B1
უნარები
· კლასის მართვა
· ტესტების შედგენა
· ტესტირების ორგანიზება
· შეფასება და ანალიზი
· საქმის ეტიკეტის დაცვა
· ოლიმპიადისთვის მზადება
· ეროვნული
გამოცდებისთვის მზადება
ქალაქ თბილისის №29 საჯარო სკოლის
Комментариев нет:
Отправить комментарий