დღეს(15/04/2014) საინტერესო ინტეგრირებული გაკვეთილი გვქონდა.
ჩემი (ქართული ენისა და ლიტერატური პედაგოგ მაია გელაშვილისა) და ისტორიის პედაგოგ ცისმარ გეწაძის ხელმძღვანელობით.
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ნ.ბარათაშვილის
,, ბედი ქართლისა“ და ისტორიული ფაქტორები
|
| ინტეგრირებული საგნები, მასწავლებლის
/ების სახელი, გვარი |
ქართული ენა და
ლიტერატურა,
მაია გელაშვილი
ისტორია
, ცისმარ გეწაძე
|
სწავლების საფეხური
|
II საფეხური
, IX -კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
კლასში 28 მოსწავლეა. განსაკუთრებული საჭიროების
მქონე
მოსწავლე არ არის.
|
| გაკვეთილის მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
მოსწავლეებს განუვითარდებათ კრითილული აზროვნება,
დაყოფისა და კატეგორიზაციის უნარი,
სხვისი აზრის მოსმენისა და დისკუსიის უნარები.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მოთხოვნებ
ი
/ სტანდარტები
|
ქართ . IX. 1. მოსწავლესშეუძლიამოისმინოსდააუდიტორიისწინაშეწარმოადგინოს სხვადასხვათვალსაზრისისადავოანპრობლემურსაკითხზე.
ქართ . IX. 3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა განსხვავებული ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე.
ქართ . IX. 5. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის სტრატეგიების გამოყენება.
ქართ . IX. 11. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის ფორმისა და სტილის შერჩევა მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
ქართ . IX. 13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ორგანიზებისათვის.
ისტ.IX . 1.
მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს ისტორიულ-ეთნოგრაფიული
მხარეები
და
გაანალიზოს
ამ
მხარეების
საზღვრების
ისტორიული
პროცესებით
განპირობებული
ცვალებადობა.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა
იციან
: კრწანისის
ბრძოლა, გეორგიევსკის
ტრაქტატი,ქართველთა
ჯარის
დასუსტება
და ალექსანდრეპირველის მანიფესტი,რაც
დაეხმარება
ახლად
მიღებული
ცოდნის
ათვისებაში.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
აქტივობა
1. გონებრივი
იერიში.
კლასს
ვაძლევ
საყრფენ
ფრაზას:
„ჯერ სამაგისო რა გვემართება,
რომ
განვისყიდოთ
თავისუფლება?“
კლასს
ვყოფ
ჯგუფებად
და
ვავალებ
დაიცვან მსაჯულისა და ერეკლე მეფის
პოზიციები.
დისკუსიის დროს მათ მოჰყავთ არგუმენტები.
უსმენენ ერთმანეთის მოსაზრებას და აფასებენ ისტორიული კონბტექსტის
გათვალისწინებით.
განვიხილეთ „სუმბული და მწირი“ და „საფლავი
მეფე ირაკლისა“
წერენ ესეს -„და მხოლოდ
მაშინ
უეჭვოდ
გვრწამდეს,
რომ
ქრისტეანთ
ხმა
მარად
ისმოდეს
საფლავთ
ზედ
ჩვენთა
მამა-პაპათა,
და
განისვენონ
აჩრდილთა
მათთა!”
დაეთანხმეთ ამ მოსაზრებას ან
უარყავით იგი .
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
·
ქართული ენა და ლიტერატურა-მე-9 კლასი.
·
საქართველოს ისტორია ტ.პირველი.
|














1 комментарий:
მაიკო, შენი თემატიკა ყოველთვის ძალიან საინტერესოა... წარმატებები.
Отправить комментарий